PRESIDENT 2022-2023

måndag 15 augusti 2022

Linda Ullman

Efter två år med pandemi längtar vi nu efter fysiska möten.

Vi fick snabbt igång webmöten via Zoom. Erfarenheten av webmöten och kompetensen att genomföra dessa gav oss en plötslig sjuds in i framtiden, något som vi kommer att ha nytta av i många sammanhang. Våra fortsatta hybridmöten gör att vi ligger i framkant och kan erbjuda våra medlemmar som p.g.a. sjukdom, arbete, resa eller andra skäl inte kan delta fysiskt, att vara med via länk.

Verksamhetsåret kommer att präglas av att upprätthålla och fullfölja de projekt, aktiviteter och sponsringar vi beslutat om, men till viss del varit förhindrade att genomföra. Vi har även ett nytt konto där vi budgeterat för eventuellt tillkommande projekt som kan komma uppstå i närområdet och världen. Där även eventuella privata donationer kan tillföra medel.

Linda Ullman, President Sollentuna Rotaryklubb 2022-2023