Sollentuna

Sollentuna Rotaryklubb:

Vi är drygt 50 medlemmar med varierande ålder, kön, bakgrund, yrken och intressen vilket gör att vår klubb både internt och externt uppfattas som en mycket vänskaplig och trevlig Rotaryklubb.

I vår klubb är kamratskap, mångfald och ledarskap viktigt. Det finns stor energi och driv hos alla våra medlemmar och det gör våra lunchmöten mycket aktiva. Varje onsdag får du ta del av ett intressant föredrag av hög kvalitet som ökar vår kunskap och ger tillfälle för reflektion. Du får även möjlighet att träffa många människor i olika befattningar i sina yrkesroller.

Kom gärna och besök oss som gäst en onsdagslunch kl 12:15 där vårt möte sedan avslutas ca. kl 13:30. Oftast är vi på restaurang Eldqvarn i Häggvik, Sollentuna.

Utöver luncherna ordnar vi studiebesök, resor och andra aktiviteter för att utveckla och stärka klubbandan.

Välkommen!

Bidrag och gåvor kan betalas in på klubbens plusgiro nr 205911-1.